piątek, 23 sierpnia 2013

Dzisiejsza Przygoda #1 - Mama (Mama-Slender)... - 23.08.2013r.

Dzisiaj byłam w domu sama. Grałam na kompie. Postanowiłam się umyć. Nagle usłyszałam, że mama wchodzi po klatce schodowej, więc żeby nie była zła, że o czternastej jestem w piżamie, szybko włączyłam wodę. Po chwili zaczęłam się zastanawiać czy  to była ona, czy nie. Wyglądnęłam za drzwi. Jakbybyła mama, powiedziałabym, że właśnie teraz puściłam wodę, a wydawało mi się, że ktoś wszedł. Nie było tam nikogo. Zamknęłam drzwi. Chciałam wziąć coś, czym mogłabym się bawić. Otworzyłam drzwi, owinięta ręcznikiem, zaczęłam bawić się klamką, słyszę głos mamy i chaotycznym ruchem głowy spojrzałam na mamę, po czym zaczęłam krzyczeć. Krzyczałam coś ok. pół minuty. :D Myślałam, że mama to duch, bądź włamywacz. :O Patrzyłam na nią i ciągnęłam swą krzykliwą piosenkę. To tyle. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz